A DOUA ZI - 19.07.2009

Ne-am indepartat in lumina apusului

Batranul Hironim apare la sfarsitul zilei sa ii inmanam cheile- maine este zi de slujba







Alexandra si Traian fac ceva relevant cu fatadele.







Diverse imagini cu echipa la lucru :


Am facut si un team-building cu mamifere bune la casa omului.



Minunatele noastre gazde, unde am servit pranzul a doua zi. Multumim pe aceasta cale inca o data.
TOT satul.:) Sau mai bine zis bulevardul principal. In drum spre masa de pranz.

Biserica dupa ce am terminat de impodobit si marcat.



Fatadele au fost marcate cu banda adeziva pentru retusuri foto.

Credeam ca s-a pierdut, noroc ca ii mai observam din cand in cand silueta la fereastra si auzeam lovituri in clopot. Il felicitam pentru curaj si anduranta, nu s-a incumetat nimeni altcineva sa petreaca ziua cu vietatile si ramasitele de vietati existente in turn si pod. Ne- a salvat turma.




In tot acest timp Alex P. s-a ocupat in amanunt de turn si structura de lemn ascunsa.



Am fotografiat bolta pictata...


A doua zi a adus si ploaia asa ca ne-am mutat sediul in biserica. Am masurat interiorul in detaliu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu